Tuk tuk ritten en glimlachende mensen

30 september 2023 - Andoany, Madagaskar

What better way to get to know the town than getting into a tuk tuk. Erg laagdrempelig en erg leuk. Je rijdt hobbel de bobbel toeterend tussen alle andere tuk tuks, met af en toe een toegetakelde auto ertussen en soms een os met wat op zijn schouders. Daarnaast is het uberhaupt erg levendig om je heen, overal is iedereen bezig. Iedereen doet zijn ding en weet hoe het leven daar werkt. Geen goed en erg strak geregelde anything, gewoon leven en laten leven (en elkaar helpen en begroeten). (Waarmee ik niet te kort probeer te doen dat ze het zeker niet makkelijk hebben).

Daarnaast is gewoon even rondlopen tussen dat als maar doorgaande leven ook erg mooi. Er is zo veel te zien, zo veel verschillende mensen, dingen, dieren en activiteiten. Overal kraampjes;groot en klein; overal lange tafels met allemaal verschillend eten, vrouwen die eten aan het bereiden zijn met plantaanbladeren, je noemt het maar op. Maar wat stap na stap hetzelfde blijft: de oprechte glimlachen en "bonjour"s.

A completely different world.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Daniel:
    30 september 2023
    Raar dat wij in europa niet zo he.
  2. Laetitia:
    1 oktober 2023
    En quelle langue je t'écris ? Français, Nl, english ? We'll see. Jij bent in een hele verschil gebiet. Ik denk aan jouw, geniet van alles!!
  3. Oppa en oma:
    2 oktober 2023
    Ontdek de wereld we gaan er voor top dikke knuffel van ons.